Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Proč jsem po ránu tak…..normální?

Každé ráno se po pohledu do zrcadla zhrozím, vzpomenu si na pana Zapletala a už skoro vytáčím jeho telefonní číslo, abych mu oznámila, že dobrovolně vracím korunku krásy. Pak se ale vždycky naštěstí uklidním, protože zahlédnu na poličce kabelku se šminkama a vím, že když budu chtít, jsem zachráněná. Je to až neuvěřitelné, co tyhle zázraky dovedou. Je pravdou, že někomu už není pomoci – ale nic proti, každý je svým způsobem krásný. U mě však make-up dělá divy. Když se svěřím do rukou skvělým vizážistkám, vlastní mamča by mě nepoznala. Fakt. Častokrát musím své známé přesvědčovat, že v tom a v tom časopise to jsem opravdu já. Ti co mě prostě znají v běžném „nevyumělkovaném“ životě, holt musí věřit na zázraky.

Když na mně vizážistky zapracují....

Baví mě sledovat rozdíly v chování lidí, když jsem a když nejsem „ready".  Nechci tvrdit, že mě bůh ví kolik lidí zná, ale když se voháknu, natočim si vlasy a na obličej namaluji třeba Julii Roberts, řeknou si - hele, tuhle odněkud znám, tu jsem někdy někde viděl. Otočí se za mnou a vrtá jim to hlavou (tedy tak jednomu z dvaceti pěti:). Když se ale obléknu do obyč věcí a vyjdu ven tak jak jsem se ráno probudila, nevšimne si mě nikdo.

Když mi bylo osmnáct let a měla jsem se poprvé ráno probudit po boku svého přítele, měla jsem z toho už před usnutím trauma. Řešila jsem, jestli se mám večer vůbec odlíčit, protože jsem se bála, že mi do rána vyskočí na nose pupínek a já to nepřežiju. Vymyslela jsem tedy taktiku - večer jsem si odlíčila jen oči, make up si nechala. Ráno jsem se probudila silou vůle hodně brzy a hned běžela zkontrolovat k zrcadlu, jestli je vše v pořádku. Když nebylo, vytáhla jsem šminky a  rychle na sobě zamakala. Byla jsem přesvědčená, že když se přítel probudí dřív než já a uvidí mě nenamalovanou, s kruhama pod očima a uschlou slinou u koutku, sbalí si věci a bez rozloučení uteče. Jak je to mládí naivní:).

Období, kdy jsem si myslela, že bez make-upu nedojdu ani vynést koš, je naštěstí za mnou. Teď si to spíše užívám, protože když si ráno na obličej nic nenamatlám, večer taky nic nemusím smývat = výhoda. A vím, že když chci být hezká, dá se to zařídit. Trošku jsem (asi) vyspěla a některé věci přehodnotila. Dnes už se tedy probouzím v naprostém klidu.  Ráno se ke svému miláčkovi bez obav přitulím, ať mám pupínků klidně deset.

Autor: Lucie Váchová | pátek 21.9.2007 8:48 | karma článku: 34,90 | přečteno: 9340x
  • Další články autora

Lucie Váchová

Studuji práva v Plzni. Mám se za to stydět?

Má fotka se objevila na obrazovce během nováckých televizních novin mezi „pochybnými“ studenty práv na ZČU.

25.9.2009 v 21:17 | Karma: 34,95 | Přečteno: 10380x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Svatba? Žádný přežitek. Pro mě nádherný životní krok

Máme to za sebou. Den, na který budeme stále rádi vzpomínat. Nádherná, romantická, nezapomenutelná....Taková byla naše svatba.

21.8.2009 v 21:15 | Karma: 25,99 | Přečteno: 6321x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po našich silnicích jedině offroadem

Myší, pavouků ani hadů se nebojím. Vždy jsem měla fóbii jen ze tmy a ze zlodějů. Teď se ale můj seznam o jednu položku rozrostl....

9.4.2009 v 9:53 | Karma: 17,95 | Přečteno: 3503x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Není nad povedenou lichotku

To by mi šlo...

22.2.2009 v 10:32 | Karma: 19,68 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Mami, pusť tu pani, ona asi někam pospíchá…

Fronta a zase ta fronta...

22.1.2009 v 10:16 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5490x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Máš jiný názor? Tak tohle je výsledek. Kaliňák o zákulisí atentátu na Fica

18. května 2024

Premium Je jedním z nejbližších lidí premiéra Roberta Fica ve straně Smer-SD. Byl ve všech Ficových vládách...

Se samopalníky šli svrhnout komunisty. Proč největší Prokešův puč nevyšel

18. května 2024

Premium Před 75 lety, v polovině května 1949, se měl odehrát vůbec nejvážnější ozbrojený pokus o svržení...

Hlavně díky manželce. Britský premiér Sunak je se svou ženou bohatší než král

17. května 2024  22:12

Britský premiér Rishi Sunak a jeho manželka Akshata Murtyová v loňském roce, kdy byl Sunak celou...

Vlak na Děčínsku usmrtil člověka, provoz na trati do Ústí nad Labem byl přerušen

17. května 2024  18:10,  aktualizováno  21:32

Vlak u Dobkovic na Děčínsku v pátek vpodvečer srazil člověka. Na místě podlehl svým zraněním, řekl...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články