Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jistou nemáš nikdy holku žádnou…

Snad jsem si jí měl všímat víc, dotýkat se jejích přání zlehka….teď už vím a všem můžu říct, láska je věc neskutečně křehká, to vím….

Jsem romantička jako blázen a když slyším tuhle píseň, jdu do kolen. A včera jsem šla do kolen několikrát! Splnila jsem si totiž jeden ze svých dalších snů - viděla jsem naživo zpívat svou lásku z dětských let -  Dalibora Jandu. Pravda, trošku mu prořídly vlasy a narostl „pupek", hlas má ale pořád stejný a jeho písničky pro mě snad nikdy nezestárnou...

Dalibor byl první „hvězdou", kterou jsem ve svém životě začala obdivovat. Jeho písničky jsem si zpívala už jako malá a doteď mě moc potěší, když nějakou zaslechnu v rádiu.  Do Lucerny se vrátil po třinácti letech a jeho včerejší koncert byl jubilejní čtyřtisící! Nechtělo se mi tak vysokému číslu věřit, ale  kamarád mi připomněl, že můj „Hurikán" (jak Daliborovi s oblibou říkám) měl první koncert v době, kdy já ještě počítala houby v lese....

No co vám budu povídat, byla jsem nadšená! Nechyběla Kličkovaná, Kde jsi?, Tisíckrát krásnější, Padá hvězda, Kaskadér, Hurikán... Ty největší pecky jsme dokonce slyšeli i dvakrát - při přídavku.

Daliborek je pro mě vážně třída! A to nejen tím, že zbožňuji jeho hlas a texty, ale také tím, jak se včera zachoval - po přídavku, kdy se rozsvítila světla a většina lidí se rozprchla stát frontu na kabáty, skupinka čítající cca sto nadšenců zůstala skandovat před pódiem (my jsme je podporovali řevem z balkónu) a i když to nebývá na koncertech zvykem - náš Hurikán se asi po deseti minutách chopil mikrofonu a rozloučil se ještě jednou písní.  Dalibore, já tě prostě žeru!

Autor: Lucie Váchová | úterý 2.12.2008 8:09 | karma článku: 22,30 | přečteno: 5148x
  • Další články autora

Lucie Váchová

Studuji práva v Plzni. Mám se za to stydět?

Má fotka se objevila na obrazovce během nováckých televizních novin mezi „pochybnými“ studenty práv na ZČU.

25.9.2009 v 21:17 | Karma: 34,95 | Přečteno: 10380x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Svatba? Žádný přežitek. Pro mě nádherný životní krok

Máme to za sebou. Den, na který budeme stále rádi vzpomínat. Nádherná, romantická, nezapomenutelná....Taková byla naše svatba.

21.8.2009 v 21:15 | Karma: 25,99 | Přečteno: 6321x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po našich silnicích jedině offroadem

Myší, pavouků ani hadů se nebojím. Vždy jsem měla fóbii jen ze tmy a ze zlodějů. Teď se ale můj seznam o jednu položku rozrostl....

9.4.2009 v 9:53 | Karma: 17,95 | Přečteno: 3503x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Není nad povedenou lichotku

To by mi šlo...

22.2.2009 v 10:32 | Karma: 19,68 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Mami, pusť tu pani, ona asi někam pospíchá…

Fronta a zase ta fronta...

22.1.2009 v 10:16 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5490x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Izrael zavřel hraniční přechod do Pásma Gazy. Humanitární pomoc tam končí

5. května 2024  14:36,  aktualizováno  15:52

Izraelská armáda v neděli oznámila, že po ostřelování uzavírá hraniční přechod Kerem Šalom, určený...

Policie obvinila řidiče kamionu, že zavinil nehodu na D1. Hrozí mu 6 let

5. května 2024  15:47

Karvinští kriminalisté obvinili litevského řidiče kamionu, který v sobotu narazil do osobního auta...

Sabotáže a jiné útoky. Rusko chystá Evropě perné chvíle, varují tajné služby

5. května 2024  15:40

Tajné služby v různých evropských zemí varují vlády, že Rusko plánuje sabotážní akce napříč...

Al-Džazíra končí v Izraeli, rozhodla vláda. Televize se chce bránit

5. května 2024  13:28,  aktualizováno  15:25

Izraelská vláda jednomyslně schválila ukončení činnosti katarské televizní sítě Al-Džazíra v zemi....

Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene
Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene

S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články