Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

anžto

26. 2. 2009 10:56
taky se mi to stalo

ale trochu jinak. Seděla jsem v autobuse a přistoupila slečna, kterou jsem taky tipovala na těhotnou - pustila jsem ji sednout. Řekla, ne, děkuji. a pak jsem si všimla, že se jí lesknou oči - myslela jsem, že se propadnu a hned na další zastávce vystoupila a čekala na další spoj. chjo

0 0
možnosti

kolemjdoucí

26. 2. 2009 10:43
:-)

Ahoj Lucko, líbí se mi ten druhý trapas a hlavně je mi nesmírně sympatické, že to dokonce tady veřejně přiznáš.

Já bych se tím ale netrápil, někdo té ženě musel prokázat dobrý skutek tím, že ji naplno dal najevo, jak vypadá její zbídačené tělo. R^

0 0
možnosti

anžto

26. 2. 2009 10:57
Re: :-)

tak je to teda drsný  - viz můj příspěvěk výše - byla jsem dost smutná z toho, že jsem někoho rozplakala - myslím, že dotyčné ví, že nejsou twiggy a není proto potřeba, dávat jím to na jevo 

0 0
možnosti

Radek0075

22. 2. 2009 15:11
Teda už jsem v životě viděl a slyšel lecos.

Taky už se blížím k sedmatřicítce. Ale že by nějaká ženská jen tak hladila břicho nějaký úplně cizí ženský, to je snad možný maximálně u Miss, nebo rosničky z Primy8-o

0 0
možnosti

Cephaelis

12. 6. 2009 15:27
Re: Teda už jsem v životě viděl a slyšel lecos.

Vidím to dost podobně. Lidi, kteří nejsou dobrými přáteli nebo rodinnými příslušníky se přece nosahávají.  A i v případě, že jimi jsou, je slušné se budoucí maminky napřed zeptat, jestli by jí to nevadilo. Bohužel, někteří lidé tímto trapným zvykem trpí....

0 0
možnosti

22. 2. 2009 11:31
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

sfs

22. 2. 2009 11:29
Není nad dobře položenou otázku...

... osaháváte třeba v MHD i jiné partie, které vás zaujmou?

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články