Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Holes

20. 2. 2009 17:02
???

Vy jste se zbláznila nebo jste úplně blbá? Toto je reakce na článek? Úplně vidím zamindrákovanou tlustou nánu, s kterou už to manžel nemohl vydržet, čumí na Novu a nadává na nespravedlivej svět bez ochoty a snahy cokoli se svým zpackaným životem dělat;-(

0 0
možnosti

marionetta

17. 2. 2009 17:30
Vy jezdíte

lyžovat s rodiči? To je chvályhodné, ale je nutné, abyste byla ve frontě na vlek vedle nich? Co když ten kopec sjeli rychleji, nebo pomaleji? Sice se snažím pochopit, co tím chtěl básník říct, ale stejně, moc mi to nejde. Vy přece nemusíte do fronty na poště nebo v opravně obuvi, žijete v trochu jiné kategorii, tak se nemůžete srovnávat se sedřenými ženskými, co je po osmihodinové oblbující šichtě čeká další směna doma. A čekání ve frontě na vleku? Sorry, ale to snad je trochu silná káva. Nezávidím Vám to, Lucie, fakt ne, ale prosím Vás, nedělejte ze seb větší naivku, než jste.

0 0
možnosti

Oddie

24. 2. 2009 10:50
Re: Vy jezdíte

Asi jste vůbec nepochopila o co tu jde. Nebo jste prostě na horách nikdy v životě nebyla a nestála frontu na vlek, kde "matky" své děti posílají předbíhat, protože ony si přece zaplatili za vlek... a mladí lidi ne? Nebo jsme něco míň pro vás 2-směnné ženy? Já taky pracuji a taky se starám o domácnost. Ale taky jedu na hory a tito nevychovaní lidé, co musí bezpodmínečně předbíhat aby si něco dokázali (od svého dětsví jsem ještě furt nezjistila co si dokazují, asi svoji vlastní ubohost...) mi prostě dovolenou kazí. Proto radši pojedu do Alp (stejně to dnes finančně vyjde na stejno a v porovnání s poskytnutými službami vlastně i lépe), kde není ostudou poprosit ve frontě, "víte támhle mám přítele, mohl byste mě za ním pustit..." Jak jednoduché,že?!  Jediné co mne uklidňuje že to není jen český člověk,co se chová jako hňup, naštěstí jsou to i maďaři, poláci, slováci a vlastně všichni lidé co doma nedostali bytelnou dávku slušného vychování.

0 0
možnosti

kolemjdoucí

26. 1. 2009 9:19
No nevím

nabízelo se vtipnější zakončení o frontách nápadníků - halo, no vy, nepředbíhejte se vy tam vzadu...

Lepší to je naštěstí tady: http://www.super.cz/clanek/29313-lucie-vachova-a-jeji-outfity.html dal jsem klik na trojku :-P

0 0
možnosti

StanislavWiener

23. 1. 2009 19:08
Lucie, měl bych pro Vás jednu radu

Nevím, jak je to v jiných městech, ale autobusy MHD v Praze mají vzadu modrou kulatou samolepu "Prosím, pusť mě". Doporučuji tuto samolepu z nějakého autobusu strhnout, nalepit na záda Vaší zimní bundy a hurá do fronty na vlek;-)

0 0
možnosti

Terrurek

22. 1. 2009 12:59
jojo

já už na lyžích nestál kurevsky dlouho ale zažívám to obden v práci když mám jet někam autem... odbočovacim pruhem dopčedu, na hulváta vyhodit blinkr... tím zpomalit (kvůli zařazování) celou frontu = snížit počet aut co projede na jednu zelenou... co mám zkušenosti tak jsou to obvykle nějaký kravaťáci v pasátech co asii jedou vydělávat miliardy nebo nevim proč si myslej že oni potřebujou projet rychle jak sanitka. Taky mě to točí... Ten nápad s tim soudem davu níže se mi líbí... to by čas fakt ukrátilo

0 0
možnosti

Radek0075

22. 1. 2009 10:52
Víš Lucinko,

tyhle problémy jsem měl už za bolševiků, když se přede mě hrnul kdejakej fracek se slovy "Uhněte všichni, já jsem z jednoty" (Myslel tím místní tělovýchovnou jednotu - komunistiskou napodobeninu Sokola) Po revoluci mě zase houfně předbíhali členové Ski clubu. Z toho důvodu na České hory nejezdím a české vleky nepoužívám, neboť oni evidentně o moje peníze nestojí, nejspíš jim dostatečně platí ti z jednoty:-) Nebo z clubu.

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

22. 1. 2009 10:49
Na to je krátká odpověď

- Alpy. ;-)

Mimochodem, k frontám a předbíhání měl zajímavé řešení v jedné ze svých SF můj oblíbený R.A.Heinlein. V jeho společnosti v budoucnosti lidé, předběhnutí ve frontě, přímo na místě ustavili ze svého středu soudce a porotu a zkrátili si dobu čekání tím, že předbíhajícího na místě odsoudili k smrti a popravili. Důvod byl jednoznačný - předbíháním ukázal svoji asociálnost, pohrdání spoluobčany, a jako takový byl pro společnost nepřijatelný. ;-)

0 0
možnosti

stařec bez moře

22. 1. 2009 11:02
Re: Na to je krátká odpověď

i v Alpách se mi občas stane, že mne chce někdo předběhnout. Řeším to kategoricky- šlápnu mu na lyže. A kupodivu nelze říci, že by to byli vždy Češi, někdy jsou to i Rusové.;-D

0 0
možnosti

Pšenda

22. 1. 2009 10:23
Běžky

To chce vyrazit na běžky. Žádný fronty pod vlekem....;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články