Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kolemjdoucí

22. 1. 2009 9:03
Lucinko,

napiš zase příspěvek tady, už jsme vyhládlí V jak to pak hned roznesem vesele na kopýtkách :-P

Mimochodem, ten Hurikán vyšel právě na DVD - vydal BLESK a stojí 50 korun, což jistě není mnoho a tak chvátej, chvátej, než se vyprodá

něco má i tady, ale 3x dražší... http://www.daliborjanda.cz/eshop/index.php?p=productsList

0 0
možnosti

kolemjdoucí

7. 1. 2009 15:01
Jistou nemáš nikdy holku žádnou…

Já myslím, že Lucka velmi správně přemýšlí, že oni ti muži z 99% dělají nějaký sport nebo showbyznys, aby na to sbalili špičkovou babu a v okamžiku, kdy si ji pak vezmou za ženu, tak zjistí, že už mají tím bezva objektem naplánovaný zcela jiný život a dril a prchají. Anebo se kvůli rodině vzdají sportu nebo ho šidí a už to není ono.., Aleš Valenta by mohl vyprávět ...;-)

0 0
možnosti

marionetta

1. 1. 2009 13:04
jo jo

jedno oko nezůstalo suché - nad koncertem i nad článekemRv

0 0
možnosti

Andi___

12. 12. 2008 15:10
krásny koncert

Já na Dalirobori byla taky, dokonce v tom hloučku před podiem. Bylo to neuvěřitelně dojemné.Jinak, vy mi mluvíte z duše. Něco podobného jsem prožila. Prvních 5 let to bylo vše bezva.

Na romantické filmy jsem chodila s kamaradkami, divadlo, Petřín, pouťe a růže z papíru ani nemluvě. Koukala do rohu mistnosti, když se  holky u dortíku trumfovaly jak jejich partneři vymýšlí romantická překvapení, čokolády, lízátka, lentilky a hlouposti, které jako by měly na obalu napsano " Lásko, chybíš mi a myslím na tebe "

Poslední větší romantika byla žádost u ruku. Nepokleknutí a postoj potápěče nad věcí. A to stačilo tak málo. Dát mi rezavý prstýnek a přibalit vymyšlenou pohádku o prstýnku ze dna vraku a dvou milencích alá Tinanic. Jsem jen ženská, romatická, zbaštila bych to i s neoprenem.

Ja celou dobu veřila, že v něm ten romatický plamínek probudím. Máme krasnou holčičku, ale můj manžel zůstal stejně flegmatickým potapěčem. Rozdíl tu ale je. To co jsem tehdy přehlížela, dnes mi vážne chybí.

0 0
možnosti

Tom Bombadil

7. 12. 2008 19:58
Hezký den,

Také se řadím, byť mi to mnohdy moc příjemné není, mezi průměrné čtenáře. Jakmile mi totiž RSS čtečka vyhodila tento titulek, napadla mne také ihned ponurá varianta s případných rozchodem.Tož, naštěstí tomu tak není, což je bezva

A stejně bezva je to, že i Lucie, jako (pro mne) představitelka mladé generace, má ráda podobné písničky, na nichž jsem i já (příslušník generace mnohem starší) vyrůstal.

A mnohdy se styděl, když mí vrstevníci nadšeně juchali jen nad tvrdými rockovými písničkami a mně se líbil zrovna Dalibor Janda, Hana Hegerová nebo třeba, dnes již jen velice málo známé, nádherné balady Václava Neckáře.

Příjemný den Lucie

(i ty další)

0 0
možnosti

Arth-

5. 12. 2008 19:04
Zdravím

Při první přečtení annonce jsem se lekl, že zafoukal příliš silný vítr a odvál jachtaře!

Ale jde jen o koncert, tak je to dobrý... ;-)

Mějte se krásně.

0 0
možnosti

AnuskazLiberce

6. 12. 2008 18:35
Re: Zdravím

Lucce fandím, ale taky mě to napadlo, když jsem viděla ten nadpis. Na rozdíl od tebe by mě to nepřekvapilo. On jachtař je fajn, viděla jsem ho v TV, ale mě připada, že ona je taková s křídly, usměvavá a on zase flegmatik, prostě chlap co zapomíná vyročí.

To se pak raduješ z každého jednotlivého paprsku romantiky, ale jsi-li letní typ, slunce ti prostě začne jednou chybět. Nakonec půjde jen o to, jak brzy přijde to "jednou". Lucka sama píše, že je romantička, já nevím. Oba působí mile, ale než pár snů bych to nazvala spíš sourozenci, kteří si rozumí. :-(

0 0
možnosti

r0p0

4. 12. 2008 16:53
Fakt je, že ...

... už v dobách předrevolučního popu byl Dalibor Janda bílou vránou a docela vyčuhoval z řady našich "popových hvězd" jednoduchostí svých původních písní a jejich chytlavostí.

Nemůžu říct, že je to můj šálek kávy, ale když ho slyším, třeba v rádiu, nevadí mi, což se o mnoha našich "umělcích" říct nedá. Zřejmě proto, že jeho hlas je nezapomenutelný a nepřeslechnutelný. Snad to byl důvod, který po koncertě Marie Rottroé a právě Dalibora Jandy, kdysi inspiroval Jaromíra Nohavicu k napsání minibásně:

Tornádo Marie, to byla sranda,

o hodně horší je ... huuurikán Janda

:-) R^

0 0
možnosti

jmenonenidulezite

2. 12. 2008 11:57
bez nadpisu

Ouu, ouuu, tak tuhle krasnou baladku jsem nestihl, prijel jsem pozde ;-(;-(;-(

0 0
možnosti

handour

2. 12. 2008 9:33
Ten text (písničky)

je krásnej a pravdivej...škoda, že ji nezná můj manžel;-D

p.s.: na tý fotce Vám to moc sluší

(pozor pochvala od ženy)

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

2. 12. 2008 9:04
ROFL

8-o;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články