Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Dejvák

16. 7. 2008 23:31
Welcome back

Jinak přeji všem hezké léto. Nedávno jsem se bavil s kamarádem a našich krásných modelkách a nějak jsme usoudili, že není moc "misek", s kterými se dalo normálně popovídat. Výjimku tvoří Lucie Váchová, protože je normální a je z Příbrami jako můj kamarád, dále Jitka Kocůrová, protože ta je úplně skvěle praštěná ( v pozitivním slova smyslu) a Kateřina Kasalová, do které jsem byl zamilovaný, když byla na Miss. To je pěkných pár let. Kam se poděla, holka? Byla z Pardubic, ne? :-)

0 0
možnosti
DK

Dejvák

16. 7. 2008 23:23
Welcome back

Ahoj Lucko, úplně si živě představuji, jakou teď prožíváš euforii. Já jsem taky mimo mísu, když se vrátím z nějaké dovolené. A ta hláška, že si figurku nepodá, protože je lenoch, ta je geniální. Když mi bylo asi 15 let, ležel jsem doma s horečkou. Přišla ke mně moje pětiletá sestra a přinesla mi hrst lentilek a cpala mi je do pusy, abych se uzdravil. Prostě máma jí před tím řekla, že potřebují jíst prášky a vitamíny, aby mi bylo lépe. A tak jsem dostal od sestry lentilky. ;-D

0 0
možnosti
RP

r0p0

9. 7. 2008 18:12
Po dlouhé odmlce ...

... pozdě, ale přece R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články