Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kolemjdoucí

17. 6. 2008 2:10
Budeš mne milovat i když dojedu poslední?

Ach jo, Lucie, tak to je ale fakt hrůza. Necítíte to taky?  Přečtěte si něco zde http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jana-mihovicova.php?itemid=3739 já zrovna jsem to dočetl a žasnu, jak propastný rozdíl je v hlavičkách dvou blogujících žen.

0 0
možnosti

kolemjdoucí

17. 6. 2008 2:12
Re: Budeš mne milovat i když dojedu poslední?

.. a to jsem Vás měl tolik rád pro vaši krásu.

0 0
možnosti

evolution007

8. 5. 2008 23:15
Jděte s takovými diskuzemi do háje...

...tohle už mi vážně leze krkem. Kde se v lidech bere tolik agresivity? Je to pár úplně obyčejných řádků od holky, co má kluka někde na druhém konci oceánu - co tady řešíte za voloviny kolem času, prachů nebo rozhoďnožek? Jsme my Češi opravdu takové prasata, že se neumíme chovat slušně?

Pro jistotu podotýkám, že na blog Lucie jsem narazil náhodou. Soutěže Miss nemusím, Lucii neznám, Davida Křízka také ne, ale zaujal mě závod a jeho průběh už pár dní sleduju...

0 0
možnosti

Zla Lopata

8. 5. 2008 9:06
Smula?

Mila pani, tyto zavody se jedou proto aby se ukazalo kdo je nejlepsi. Proto vase "muzska jesitnost" je trochu mimo misu. Stejne tak propad ve vysledcich neni o stesti, ale o schopnosti predvidat situaci - rika se tomu "strategie" pripadne "taktika  zavodeni". Ale neveste hlavu, zadna ucena z nebe nespadla, priste vam to snad manzel vysvetli a nebudete psat nesmysly.:-)

0 0
možnosti

r0p0

8. 5. 2008 10:29
Re: Smula?

Uceni sice z nebe nepadaji, zato premoudrelych diskutujicich je zde na blogu vzdycky dost :o) Vazena pani, cely zivot a sport predevsim, je o stesti. Strategie, taktika, to je dobry zaklad, na Titaniku taky jiste vsichni meli dobry zamer doplout do Ameriky, ale nemeli stesti. Neni zde mnoho blogu, ktere by byly psany od srdce. Tento ano a proto se mi libi, takze R^ 

0 0
možnosti

von_hofen

8. 5. 2008 6:41
nezavidte

me se ten clanek nahodou libil, kuprikladu jsem vubec nevedel o tom zavodu ... :-)

0 0
možnosti

fleret1

8. 5. 2008 5:31
dobry clanek,o nicem,o nikoho a nikomu

. hee rozhodnozko - mno,radeji pokracovat nebudu - typicka ceska samice Rv

0 0
možnosti

Parouback

8. 5. 2008 2:06
No jo...

...taky bych chtěl mít čas a peníze na to, dělat něco úplně zbytečného. To by byla paráda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články