Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kakarel

2. 7. 2008 23:56
Co udělat

otisk vemen tomu tlustýmu Xaverovi jak řrční i do rozhlasu. Prej má pětky. Kam se na něj hrabe Zeťová. Neutrhali ji chlupy mezo kozami?;-D

0 0
možnosti

kolemjdoucí

2. 3. 2008 9:17
Lucko,

ta soutěž natřených ženských vemen byla lepší než po Praze rozestavěné kýčovité bakelitové krávy (který by se hodily třeba do města Dallas a ne do památkami narvané Prahy.

Říkejte si tomu charita, ale je to pořád jen způsob, jak ukojit sví Já ať pozérky nebo ti umělci. Mimochodem ty malůvky jsou bez vtipu. Lentilky mi rozhodně nevadí.

0 0
možnosti

caj

23. 2. 2008 12:16
lentilky

Lucie,krom toho,že to máte zřejmě v hlavě srovnáno, máte i velice pěkná ňadra. A z toho,že je máte menší (úmyslně ne malá) :-), bych se spíše radoval...co je malé,je miléR^

0 0
možnosti

Howard

5. 2. 2008 3:25
Svata prostoto

aneb blahoslaveni...

0 0
možnosti

Barca

24. 1. 2008 17:41
mile povidani

moc hezky clanek:)jako vzdy od Lucie:)R^

0 0
možnosti

J.Lomu

10. 1. 2008 11:04
Vase aktivity

Slecno, jste sympaticka a inteligentni divka, a vase aktivity jsou chvalyhodne. Nenechte se proto, prosim, v zadnem pripade vtahnout do aktivity Humanistickeho hnuti, ktere je regulerni sektou, navic podporovanou komunisty. To je nejhlubsi klesnuti na dno, jake si lze predstavit. Viz muj dopis primo vam.

0 0
možnosti

ginny

6. 1. 2008 18:06
Já bych je brala

Já bych ty vaše lentilky brala hned, Lucie. S velkýma prsama se špatně cvičí a běhá a vůbec.

Jinak, to s chlupatou Helenou Zeťovou mě dostalo. Doufám, že se na vás nebude zlobit.

0 0
možnosti

Lucie Vachova

7. 1. 2008 7:33
Re: Já bych je brala

Ginny, už jsem tu "chlupatost" dodatečně výše vysvětlila, nechtěla jsem, aby to vyznělo tak chloupě:).díky.

0 0
možnosti

StanislavWiener

5. 1. 2008 22:36
Moje lentilky

;-DR^Tak to jste mě dostala, Lucie.;-D

0 0
možnosti

obcasnykomentator

5. 1. 2008 15:31
A co Saudek?

A co prsa Saudkova a Franzova?

Napřed jsem si říkal, že tě Zeťová bude nenávidět, protože jsi národu prozradila, že je má chlupatá. Ale pak sis to snad vyžehlila...

0 0
možnosti

CHYREN

5. 1. 2008 11:17
CHválím..je to dobrý nápad,ale..

rakovina prsu je jen jedna z mnoha rakovin.Co takhle rakovina prostaty,nebo tlustého střeva?;-D8-o;-)

0 0
možnosti

Kalorka

5. 1. 2008 11:58
Re: CHválím..je to dobrý nápad,ale..

Ještě lépe rakovina recta!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS