Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Víš co, přečti si knížku!

Kamarádku, se kterou si ve všem rozumíte, možná někdo nenajde za celý svůj život. Mně se to povedlo! Jmenuje se Radka. Je to holka, která je ze stejné „branže“(jestli se tomu dá tak říkat) a ze stejně divokých vajec jako já. Má tak milou a bláznivou povahu, že jí prostě musí mít rád snad každý a já se řadím k těm, kteří jí mají rádi úplně nejvíc.

Naše dvojice pro někoho znamená malou pohromu, protože když máme tu správnou náladu, boříme zdi. Když společně moderujeme akci, nemáme zábrany lidem zazpívat jak říkáme „tu našu" jako je Beskyde, Beskyde nebo Bude zima bude mráz. Rozhodně existují tací, kteří si myslí, že máme rozum jako pětileté děti nebo co hůř - že jsme si v zákulisí něco „šňuply". Ale...kdo nás zná, ten ví, že jsme ztřeštěné od přírody a že když je to potřeba, dovedeme se chovat i docela rozumně.

Kromě stejných oblíbených koníčků jako je spánek nebo thajské masáže máme také stejný apetit, ale přiznávám, že Radka má mnohem větší výdrž než já. Moje babička jí uplně miluje a dává mi jí často za příklad, když nechám na talíři nějaké zbytky. „To Radka by snědla všechno, to je tak šikovná holka," slýchávám. No, jestli se šikovnost měří počtem snědených knedlíků, tak máme na světě miliony nesmírně šikovných lidí, babi.

Raďa to má se mnou ale občas hodně těžké...Naší velkou nevýhodou je, že ani jedna z nás nemáme dobrý orientační smysl. Spíš bych řekla, že jsme na tom hodně špatně. Jenže já jsem v naší dvojce vždycky ta iniciativnější a vymyslím nějakou blbinu, kterou pak odnáší i ona. Pověstné jsou moje zkratky v Paříži, kdy jsme v zimě a ve vysokých podpadcích nachodily o pár kilometrů víc, než jsme měly v plánu a tak trochu se ztratily, nebo mé okružní jízdy po krkonoškých vesnicích...Kromě toho mám také skvělé nápady, jako že vlezeme do pařížského metra bez lístku (samozřejmě jsme potkaly revizory), atd. Je toho více. Radka pokaždé vyhrožuje, že si maže mé telefonní číslo ze seznamu, ale to by jí nepomohlo - určitě si ho pamatuje zpaměti :).

V poslední době mě ale Radka odbývá oblíbenou větou - „Víš co, přečti si knížku". Není to rada na popud toho, že bych byla nějaký literární barbar...Radka teď čte povídání o lidech, kteří mají různé nevyléčitelné choroby, o dětech umírajících na AIDS a o válečných invalidech. V porovnání s jejich trápením jsou moje problémy směšné, proto mě Ráďa při každé mé prosbě o radu v běžných záležitostech nebo při stěžování si s blbinami odpálkuje zmíněnými slovy a významně kývne knížkou v ruce. Máš pravdu, Radí. Podobné knížky by měly číst houfy lidí. Třeba paní v metru, o kterou jsem minulý týden omylem zavadila taškou a hned jsem dostala deset nepěkných jmen, nebo klučina, kterému jsem vyfoukla poslední kousek oblíbeného časáku a který mi za to málem nafackoval. Moji milí, „přečtěte si knížku" a bude nám lépe na světě.

Autor: Lucie Váchová | úterý 27.11.2007 10:59 | karma článku: 34,48 | přečteno: 8749x
  • Další články autora

Lucie Váchová

Studuji práva v Plzni. Mám se za to stydět?

Má fotka se objevila na obrazovce během nováckých televizních novin mezi „pochybnými“ studenty práv na ZČU.

25.9.2009 v 21:17 | Karma: 34,95 | Přečteno: 10380x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Svatba? Žádný přežitek. Pro mě nádherný životní krok

Máme to za sebou. Den, na který budeme stále rádi vzpomínat. Nádherná, romantická, nezapomenutelná....Taková byla naše svatba.

21.8.2009 v 21:15 | Karma: 25,99 | Přečteno: 6321x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po našich silnicích jedině offroadem

Myší, pavouků ani hadů se nebojím. Vždy jsem měla fóbii jen ze tmy a ze zlodějů. Teď se ale můj seznam o jednu položku rozrostl....

9.4.2009 v 9:53 | Karma: 17,95 | Přečteno: 3503x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Není nad povedenou lichotku

To by mi šlo...

22.2.2009 v 10:32 | Karma: 19,68 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Mami, pusť tu pani, ona asi někam pospíchá…

Fronta a zase ta fronta...

22.1.2009 v 10:16 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5490x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Jistou nemáš nikdy holku žádnou…

Snad jsem si jí měl všímat víc, dotýkat se jejích přání zlehka....teď už vím a všem můžu říct, láska je věc neskutečně křehká, to vím....

2.12.2008 v 8:09 | Karma: 22,30 | Přečteno: 5148x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Varování pro všechny řidiče jedoucí z Prahy směr Strakonice

Mám za sebou opravdu nepříjemný zážitek, před kterým bych chtěla varovat i ostatní řidiče....

17.10.2008 v 21:34 | Karma: 24,04 | Přečteno: 5015x | Ostatní

Lucie Váchová

Stop malárie!

Tak je to tady. Konečně jsme slavnostně pokřtili kalendář, jehož realizace byla našim přáním už dva roky...

7.10.2008 v 10:58 | Karma: 14,15 | Přečteno: 3576x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

O kráse Lipna a bolavém windsurfingu

S přítelem Davidem jsme našli další místo na světě, kde je nám naprosto úžasně – není to žádná tropická exotika, ale české Lipno. Kdo tu v poslední době nebyl, tak asi nepochopí. Vše se tu totálně změnilo a pro sportovní nadšence se jedná o opravdový ráj na zemi.

8.8.2008 v 16:33 | Karma: 22,50 | Přečteno: 8574x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Čím víc jste známý, tím víc jste bohatý a tím míň platíte

Představte si, že jste hvězda velkého formátu. Nejen, že si svou prací vyděláte slušný balík, ale svou známou tváří můžete na všem pěkně profitovat..

17.7.2008 v 12:04 | Karma: 23,60 | Přečteno: 5737x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po dlouhé odmlce pár vět o radostech posledních dní

Volnou chvilku na svůj blog jsem měla naposledy před dvěma měsíci. Tehdy jsem vás informovala o svých obavách o přítele Davida, který se v té době plavil přes Atlantik. Vše dobře dopadlo. David sice nedorazil do cíle na vytoužené pozici, hlavní ale je, že doplul v pořádku.

8.7.2008 v 22:04 | Karma: 21,77 | Přečteno: 4614x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Bude to napínavější, než jsem si myslela...

Je mi teď hodně úzko. Cítím se bezmocně, že Davidovi nemůžu nijak pomoci. Dnes ráno mi psal, že podle předpovědi bude plavba trvat ještě devět dní. On má ale jídlo a pití jen na dalších pět dní!! Už teď si dělá zásoby a jí málo. „Mám děsný hlad,“ psal mi už několikrát.

7.5.2008 v 6:41 | Karma: 23,30 | Přečteno: 6418x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Rozhodnuto! Letím do Karibiku, lásko.

„Nesmíš to tak prožívat, ráno dlouho spinkej,“ přemlouval mě David v nedávném mailu. Jenže to nejde... Když víte, že je vaše drahá polovička uprostřed oceánu, bojuje s větrem a s vlnami a s dalšími posádkami o nejlepší umístění v jachtařském závodě Transat ag2r, nespali byste taky.

2.5.2008 v 13:54 | Karma: 25,87 | Přečteno: 7908x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Další loučení a další počítačová závislost

Zdravím vás z Francie, konkrétně z městečka Concarneau. Je tu pěkně aprílově. Včera jsem ždímala dvoje promočené boty a sušila tři bundy, dnes je to venku jen na tričko a opalovací krém. A co tu dělám? Opět vyprovázím svého milého na jeho další dobrodružnou plavbu přes Atlantik.

19.4.2008 v 12:09 | Karma: 17,49 | Přečteno: 3658x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Když se učím, nejsem schopná respektu

Každý má asi párkrát do roka období, kdy neví, kam dřív skočit. Valí se na mě školní povinnosti a nestíhám ani zásobovat svou rubriku na revue.idnes. Chtěla jsem toho tolik napsat ... Ale mám pro vás jednu pozvánku, na kterou jsem si chvilku času prostě najít musela.

9.4.2008 v 21:49 | Karma: 17,49 | Přečteno: 3486x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Obdivuhodná bojovnice Helena Houdová

V Čechách stále přetrvává pocit, že pomáhat se má jenom „našim“ dětem, cizincům ať pomohou jiní. Jenže kdyby měl takový přístup každý,...

19.3.2008 v 10:40 | Karma: 39,53 | Přečteno: 9294x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Můj autogram za 50korun

Spousta lidí něco sbírá. Já jako malá holka začala s barevnými ubrousky a postupně přešla ke všem možným cukrům....

20.2.2008 v 9:12 | Karma: 26,96 | Přečteno: 6007x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Krátké sobotní psaní….

I když studuji politologii na Západočeské univerzitě, žádné politické ambice nemám. A po včerejším a dnešním divadelním představení ve Španělském sále Pražského hradu jsem se ve svém přesvědčení utvrdila....

9.2.2008 v 15:30 | Karma: 22,42 | Přečteno: 3502x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Jak mi doktor sádroval prsa

V červnu loňského roku jsem ve svém blogu rozebírala ženská prsa. Dnes se k tomuto tématu vracím. Nebudu psát jen o svých ňadrech, zmíním také přednosti Heleny Zeťové a Lenky Šmídové.

5.1.2008 v 10:29 | Karma: 27,11 | Přečteno: 10118x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Rok 2007? Zásnuby a Počasí

  Na letošní Vánoce jsem se těšila jak malé děcko. Nejen kvůli dárečkům, ale hlavně kvůli všem těm vánočním dobrotám a pohodě u televize. .. Vyšlo to:). I když jsem se neflákala tolik, kolik jsem si plánovala, jsem s letošními svátky opravdu spokojená. Jsem vlastně spokojená s celým téměř uplynulým rokem...

29.12.2007 v 18:40 | Karma: 23,42 | Přečteno: 4474x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články