Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Po dlouhé době autobusem...

Jsem přesvědčená o tom, že každého, kdo má možnost jezdit autem, tento dopravní prostředek naprosto pohltil. Já osobně jsem někdy líná dojít pěšky i do obchodu, který máme kousek za barákem. Auto je prostě moje přibližovadlo kamkoli. Jenže když auto najednou nemáte, zjistíte, že se bez něj vlastně obejdete..

Tím jsem chtěla naznačit, že jsem se v současné době ocitla v situaci, kdy jsem bez tohoto čtyřkolového mazlíka a musím volit náhradní řešení - hromadnou dopravu. Nejsem Pražák, ale do Prahy musim kvůli práci docela často. Jasně, že třeba po městě cestuji hlavně tramvají nebo metrem, protože na hodinové stání v kolonách nemám nervy, ale tu delší trasu z domova jsem autobusem nebo vlakem už dlouho nepodnikla. Chtěla jsem vyzkoušet jízdu se Student agency. Při cestě vám rozdají noviny a dají vám napít, to zní lákavě…Dorazila jsem metrem na Zličín a mé první překvapení bylo, když jsem zjistila, že všechny spoje jsou totálně vyprodaný na čtyři hodiny dopředu. S tím jsem nepočítala. Musela jsem zvolit jiného dopravce, který ale jezdí jen z Florence. Takže zpět do metra…Po příjezdu na Florenc jsem se dozvěděla, že mi jeden bus ujel přímo před nosem. Další spoj jede za hodinu. Tak co, kdo si počká ten se dočká. Trošku se mi to cestování protáhlo, ale žádný spěch.. Když jsem si užívala hodinové čekání, všimla jsem si dvou mladých slečen, jak se pošťuchují a ukazují si na mě prstem. Nejspíš mě poznaly (což se mi nestává moc často). „Ona jezdí autobusem?" zaslechla jsem jednu z nich. Ironie v jejím hlase mě opravdu zarazila a docela naštvala. Jsem snad princezna, co se musí vozit v limuzínách? Nevím, proč si o nás lidé myslí, že jsme zmlsané a že máme v garáži nejmíň tři auta. Missky nejsou bůh ví jak bohaté. Pokud si nenajdeme prachatého milence (jsem vyznavač bezmezné lásky), není to nic velkolepého...Takže ano, jezdím a přijde mi to naprosto normální.

Cesta autobusem byla srandovní. Nemáte se kam schovat, takže chtě nechtě vyslechnete několik rozhovorů a dozvíte se fakt vtipný věci! Také si všimnete, jak vlastně vypadá okolí silnice, po které dennodenně jezdíte…A možná se tam také něco přiučíte! Nemohla jsem přeslechnout telefonický rozhovor jedné paní, která vysvětlovala nejspíš své dceři, jak připravit k večeři špagety se smetanovou omáčkou. Tenhle recept neznám! Může se hodit...

Pro dnešek je to všechno, musím letět, za chvíli mi to jede!

(Tentokrát jsou mé postřehy hlavně pro ty, kteří jezdí jen autem. Vím, že každodenní cestující autobusem si budou ťukat na čelo, ale dopřejte mi to rozptýleníJ

  

Autor: Lucie Váchová | středa 8.8.2007 8:08 | karma článku: 39,35 | přečteno: 15144x
  • Další články autora

Lucie Váchová

Studuji práva v Plzni. Mám se za to stydět?

Má fotka se objevila na obrazovce během nováckých televizních novin mezi „pochybnými“ studenty práv na ZČU.

25.9.2009 v 21:17 | Karma: 34,95 | Přečteno: 10380x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Svatba? Žádný přežitek. Pro mě nádherný životní krok

Máme to za sebou. Den, na který budeme stále rádi vzpomínat. Nádherná, romantická, nezapomenutelná....Taková byla naše svatba.

21.8.2009 v 21:15 | Karma: 25,99 | Přečteno: 6321x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po našich silnicích jedině offroadem

Myší, pavouků ani hadů se nebojím. Vždy jsem měla fóbii jen ze tmy a ze zlodějů. Teď se ale můj seznam o jednu položku rozrostl....

9.4.2009 v 9:53 | Karma: 17,95 | Přečteno: 3503x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Není nad povedenou lichotku

To by mi šlo...

22.2.2009 v 10:32 | Karma: 19,68 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Mami, pusť tu pani, ona asi někam pospíchá…

Fronta a zase ta fronta...

22.1.2009 v 10:16 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5490x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

KOMENTÁŘ: Trumpovy trampoty s potraty. Mohly by mu prohrát volby?

28. dubna 2024

Premium Donald Trump rozjíždí prezidentskou kampaň a průzkumy říkají, že to bude souboj prsa na prsa s Joem...

U Votic se srazila tři auta, ženu záchranáři letecky transportovali do Prahy

28. dubna 2024  15:57,  aktualizováno  16:33

U Votic na Benešovsku došlo k dopravní nehodě, havarovala zde tři osobní vozidla. Podle policie měl...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15,  aktualizováno  16:27

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

Čína dokončuje „neviditelný“ bombardér. Máme lepší, řekl Pentagon

28. dubna 2024  16:26

Číňané oznámili představení svého „neviditelného“ (stealth) bombardéru H-20. Pentagon to ale moc...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články