Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Varování pro všechny řidiče jedoucí z Prahy směr Strakonice

Mám za sebou opravdu nepříjemný zážitek, před kterým bych chtěla varovat i ostatní řidiče….

Pokud se někdo z vás chystá projet se po silnici R4 z Prahy na Strakonice, tak dávejte pozor před Řitkou, kde je kvůli opravě uzavřená pravá dvouproudovka a provoz je sveden do jednoho pruhu dvouproudovky protisměrné. Přejezd mezi oběma směry rychlostní silnice je ve své levé části v hrozném stavu. Je tam prostě obrovská díra, která mě připravila o obě levé pneumatiky.

Projížděla jsem tímto místem včera večer kolem půl jedenácté a ani při snížené přikázané rychlosti 60km/h jsem neměla nejmenší šanci díru zahlédnout a včas zareagovat. Byla to taková rána, že jsem v první chvíli myslela, že mám uražený spodek (auta samozřejmě:). Auto se okamžitě stočilo doleva a naklopilo se na stranu. Měla jsem co dělat, abych ho udržela v přímém směru na vozovce. Velké štěstí bylo, že po několika stech metrech byla čerpací stanice (sice v protisměru, ale díky klidnému nočnímu provozu jsem mohla mezi dopravním značením prokličkovat a dopravit auto na bezpečné místo).

Jedno rezervní kolo můj problém vyřešit nemohlo, takže jsem potřebovala pomoc ostatních. Zachránil mě taťka, který pro mě dojel a dovezl mě domů. Protože už byla noc, auto zůstalo u čerpací stanice a oprava se řešila až druhý den (ještě jednou děkuji společnosti Auto-Plus, která mě opět nenechala ve štychu).

Dnes jsem tímto nešťastným místem projížděla znovu, tentokrát za denního světla, jiným autem a rychlostí asi 5km/h, protože se už od Cukráku kvůli uzavřené části vozovky tvořily kolony. V levé části přejezdu je jedna díra vedle druhé. Podle „rozoraného" povrchu jsem usoudila, že nejen mé auto na tuto nerovnost doplatilo. Hladký průjezd vám zaručí pravá část přejezdu. Vlevo auto potrápíte, i když pojedete nižší rychlostí....

Za poslední rok jsem zničila už čtyři pneumatiky. Začíná to být mou noční můrou. Při dnešní cestě z Příbrami do Prahy a zpět se mi po přejetí každé byť menší nerovnosti překroutil žaludek. Bylo to opravdu nepříjemné, tak buďte opatrní. Nebo spíše doufám, že silničáři inkriminovaný úsek nějak označí, aby se podobným nehodám předešlo....

Autor: Lucie Váchová | pátek 17.10.2008 21:34 | karma článku: 24,04 | přečteno: 5015x
  • Další články autora

Lucie Váchová

Studuji práva v Plzni. Mám se za to stydět?

Má fotka se objevila na obrazovce během nováckých televizních novin mezi „pochybnými“ studenty práv na ZČU.

25.9.2009 v 21:17 | Karma: 34,95 | Přečteno: 10380x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Svatba? Žádný přežitek. Pro mě nádherný životní krok

Máme to za sebou. Den, na který budeme stále rádi vzpomínat. Nádherná, romantická, nezapomenutelná....Taková byla naše svatba.

21.8.2009 v 21:15 | Karma: 25,99 | Přečteno: 6321x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po našich silnicích jedině offroadem

Myší, pavouků ani hadů se nebojím. Vždy jsem měla fóbii jen ze tmy a ze zlodějů. Teď se ale můj seznam o jednu položku rozrostl....

9.4.2009 v 9:53 | Karma: 17,95 | Přečteno: 3503x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Není nad povedenou lichotku

To by mi šlo...

22.2.2009 v 10:32 | Karma: 19,68 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Mami, pusť tu pani, ona asi někam pospíchá…

Fronta a zase ta fronta...

22.1.2009 v 10:16 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5490x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinci dočasně stahují tanky Abrams. Jsou zranitelné při nasazení dronů

26. dubna 2024  8:01

Ukrajina dočasně stáhla z boje americké tanky Abrams M1A1, které se ukázaly být zranitelné při...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články