Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Čím víc jste známý, tím víc jste bohatý a tím míň platíte

Představte si, že jste hvězda velkého formátu. Nejen, že si svou prací vyděláte slušný balík, ale svou známou tváří můžete na všem pěkně profitovat..

Oděvní značky se předhánějí, abyste nosili zdarma jejich oblečení (častokrát vám za to ještě slušně platí), společnosti s nábytkem a domácími spotřebiči vám za reklamu vybaví byt, kadeřnické a kosmetické salóny se postarají o vaší image, obuvnické společnosti vás obují, automobilky půjčí či darují auta, ....Někdo má dokonce takové páky, že si zadarmo nakupuje potraviny v určitých obchodních centrech. No není to paráda? Vydělané peníze se tak nekutálí na všechny strany za běžné výdaje, které má každý člověk. Když si tohle vše uvědomím, ani se nedivím, že existuje závist.

Samozřejmě ale záleží na tom, jak velká celebrita jste. Logicky zde platí úměra - čím víc známější, tím více výhod. Připouštím, že i já, byť jsem v ČR „celebrita" (nerada používám toto označení) opravdu malinkatého formátu, využívám několik výhod, které mi byly nabídnuty . Nestydím se za to. Pochybuji, že by kdokoli v mé situaci různé příchozí zajímavé nabídky odmítal.

Nejvíce si považuji spolupráce s jednou společností, která mi půjčuje vozy. I když mám své vlastní auto, ocením možnost vyzkoušet si jiná „vozítka" a mít tak z každodenní jízdy větší radost. Auto-Plus mi poskytuje vozy dle mého výběru na určitou dobu. Od začátku naší spolupráce se mi ale - co se dopravy týče - trochu lepí smůla na paty. Řidičský průkaz vlastním šest let a nejvíce nepříjemností jsem zažila právě v posledních sedmi měsících, kdy se vozím v zapůjčených vozech. Kdybych věřila na prokletí, myslím si, že soused nerozdýchal můj rychle se obměňující vozový park a vzniklé situace na mě přivolal.

Nikdy před tím se mi nestalo, že bych píchla pneumatiku, natož v plné rychlosti na dálnici. A ejhle...Stalo se mi to v nejméně vhodnou dobu, kdy jsem spěchala z Plzně na Barrandov na natáčení Počasí. Nebyla poškozená jen pneumatika, ale i disk, takže výměna nepřicházela v úvahu a hrozilo, že se bude muset TV Prima v ten den obejít bez předpovědi, což bych pěkně schytala. Plusáci mě ale naštěstí nenechali ve štychu, během chvilky jsem měla přistavené nové auto a nemusela se o nic jiného starat. Úžasný servis.

Situace s pneumatikou se opakovala nedávno, kdy jsme s kamarádkou Radkou Kocurovou jely do dvou dětských domovů nedaleko Teplic, obdarovat děti krabicemi s oblečením. Opět píchlá pneumatika a opět nutnost pomoci druhých, protože na rezervní kolo bych zpět do Plzně nedojela.

Uvedené nepříjemnosti byly naštěstí jen banalitky, které na kráse aut nic neubraly. Jednou v noci jsem ale na dálnici srazila nějaké zvíře, které zapůjčené auto poznamenalo. Nevím přesně, co to bylo...Byl to takový mžik, že jsem nestihla ani mrknout. Mohla to být vypasená kočka, nebo liška, nevím...Každopádně jsem ráda, že to nebylo třeba vypasené divoké prase - to bych měla předek pomuchlaný víc (myslím samozřejmě předek auta:). K vadám musím přičíst také šikovnost jistého řidiče, který na parkovišti couval a couval, až docouval s koulí do mé značky. A abych si příhod s autem nevybrala málo, včera jsem přišla o první body.

Snažím se jezdit podle předpisů a zbytečně nepřekračuji rychlost...Věděla jsem, že policie vyhrožovala zvýšeným počtem hlídek na silnicích, proč ale nehlídají blázny, co jezdí po dálnici 200km/h a trestají mě, když jedu ve městě na 40tce rychlostí 53km/h? Omezení rychlosti jsem si nevšimla, jela jsem v jedné části Prahy poprvé v životě a snažila se nějak zorientovat. Pokuta a body mi znechutily celý den. Kdybych jela jak blázen, tak mlčím, ale takhle...Tedy vlastně mlčela jsem taky, neumím se s policisty dohadovat, vnitřně jsem ale pěkně supěla.

Krásné starosti.....Snad ani vy se netrápíte ničím zásadním a mračíte se jen nad maličkostmi všedních dnů:). Krásné léto!

Autor: Lucie Váchová | čtvrtek 17.7.2008 12:04 | karma článku: 23,60 | přečteno: 5737x
  • Další články autora

Lucie Váchová

Studuji práva v Plzni. Mám se za to stydět?

Má fotka se objevila na obrazovce během nováckých televizních novin mezi „pochybnými“ studenty práv na ZČU.

25.9.2009 v 21:17 | Karma: 34,95 | Přečteno: 10380x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Svatba? Žádný přežitek. Pro mě nádherný životní krok

Máme to za sebou. Den, na který budeme stále rádi vzpomínat. Nádherná, romantická, nezapomenutelná....Taková byla naše svatba.

21.8.2009 v 21:15 | Karma: 25,99 | Přečteno: 6321x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po našich silnicích jedině offroadem

Myší, pavouků ani hadů se nebojím. Vždy jsem měla fóbii jen ze tmy a ze zlodějů. Teď se ale můj seznam o jednu položku rozrostl....

9.4.2009 v 9:53 | Karma: 17,95 | Přečteno: 3503x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Není nad povedenou lichotku

To by mi šlo...

22.2.2009 v 10:32 | Karma: 19,68 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Mami, pusť tu pani, ona asi někam pospíchá…

Fronta a zase ta fronta...

22.1.2009 v 10:16 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5490x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články