Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bude to napínavější, než jsem si myslela...

Je mi teď hodně úzko. Cítím se bezmocně, že Davidovi nemůžu nijak pomoci. Dnes ráno mi psal, že podle předpovědi bude plavba trvat ještě devět dní. On má ale jídlo a pití jen na dalších pět dní!! Už teď si dělá zásoby a jí málo. „Mám děsný hlad,“ psal mi už několikrát.

(Volně navazuji na předchozí blogy, ve kterých jsem informovala o účasti svého přítele Davida Křížka na jachtařském závodě Transat ag2r a o své cestě do cíle závodu .)

Ještě včera se kluci drželi na čtvrtém místě. Dnes po ranním hlášení jsou šestí a podle rychlosti jižní skupiny očekávám krutý propad během následujících 24hodin. Musí to být hrozný pocit...Už sedmnáct dnů se perete na moři s každou mílí, bojujete se silnými poryvy větru, předjíždíte jednoho soupeře za druhým a najednou...Najednou stojíte na místě a jen přijímáte zprávy o tom, jak se postupně propadáte.

Vypadá to, že závod dopadne nejlépe pro loď Concarneau - St Barth, která plula několik dní na posledním místě - ale jen pro to, že se držela nejjižněji z celého pole a dostala se tak jako první do jižních pasátů. Tahle loď láme každý den rekordy a jede trojnásobnou rychlostí než Phil s Davidem. Atlantik FT tvoří spolu s dalšími pěti posádkami severní skupinu, která se dlouhou dobu držela v čele závodu, teď ale nejspíše na svou strategii doplatí. Pozice lodí najdete zde .

Když se vám počasí postaví na odpor, tak není žádná šance. Nechci ale malovat čerta na zeď. Stejně ve skrytu duše doufám, že se to ještě změní. Přeci kluci nemůžou mít takovou smůlu!! A i kdyby ano, je to jen závod...Jenže říkejte to ješitným chlapům, kteří chtějí uspět... David se mě ptal, jestli ho budu milovat, i když dojede jako poslední. To je otázka :). Každá chceme svého hrdinu a pro mě je David tím největším hrdinou už jen za to, že se závodu vůbec účastní. Já přiznávám rovnou, že bych nezvládla ani jeden den v těchto podmínkách.

V Karibiku budu čekat už od pátku a budu si moc přát, aby mě tam David nenechal dlouho samotnou.. Další vývoj plavby můžete každý den sledovat na blogu Lodní deník Atlantik FT.

Autor: Lucie Váchová | středa 7.5.2008 6:41 | karma článku: 23,30 | přečteno: 6418x
  • Další články autora

Lucie Váchová

Studuji práva v Plzni. Mám se za to stydět?

Má fotka se objevila na obrazovce během nováckých televizních novin mezi „pochybnými“ studenty práv na ZČU.

25.9.2009 v 21:17 | Karma: 34,95 | Přečteno: 10380x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Svatba? Žádný přežitek. Pro mě nádherný životní krok

Máme to za sebou. Den, na který budeme stále rádi vzpomínat. Nádherná, romantická, nezapomenutelná....Taková byla naše svatba.

21.8.2009 v 21:15 | Karma: 25,99 | Přečteno: 6321x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po našich silnicích jedině offroadem

Myší, pavouků ani hadů se nebojím. Vždy jsem měla fóbii jen ze tmy a ze zlodějů. Teď se ale můj seznam o jednu položku rozrostl....

9.4.2009 v 9:53 | Karma: 17,95 | Přečteno: 3503x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Není nad povedenou lichotku

To by mi šlo...

22.2.2009 v 10:32 | Karma: 19,68 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Mami, pusť tu pani, ona asi někam pospíchá…

Fronta a zase ta fronta...

22.1.2009 v 10:16 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5490x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Jistou nemáš nikdy holku žádnou…

Snad jsem si jí měl všímat víc, dotýkat se jejích přání zlehka....teď už vím a všem můžu říct, láska je věc neskutečně křehká, to vím....

2.12.2008 v 8:09 | Karma: 22,30 | Přečteno: 5148x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Varování pro všechny řidiče jedoucí z Prahy směr Strakonice

Mám za sebou opravdu nepříjemný zážitek, před kterým bych chtěla varovat i ostatní řidiče....

17.10.2008 v 21:34 | Karma: 24,04 | Přečteno: 5015x | Ostatní

Lucie Váchová

Stop malárie!

Tak je to tady. Konečně jsme slavnostně pokřtili kalendář, jehož realizace byla našim přáním už dva roky...

7.10.2008 v 10:58 | Karma: 14,15 | Přečteno: 3576x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

O kráse Lipna a bolavém windsurfingu

S přítelem Davidem jsme našli další místo na světě, kde je nám naprosto úžasně – není to žádná tropická exotika, ale české Lipno. Kdo tu v poslední době nebyl, tak asi nepochopí. Vše se tu totálně změnilo a pro sportovní nadšence se jedná o opravdový ráj na zemi.

8.8.2008 v 16:33 | Karma: 22,50 | Přečteno: 8574x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Čím víc jste známý, tím víc jste bohatý a tím míň platíte

Představte si, že jste hvězda velkého formátu. Nejen, že si svou prací vyděláte slušný balík, ale svou známou tváří můžete na všem pěkně profitovat..

17.7.2008 v 12:04 | Karma: 23,60 | Přečteno: 5737x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po dlouhé odmlce pár vět o radostech posledních dní

Volnou chvilku na svůj blog jsem měla naposledy před dvěma měsíci. Tehdy jsem vás informovala o svých obavách o přítele Davida, který se v té době plavil přes Atlantik. Vše dobře dopadlo. David sice nedorazil do cíle na vytoužené pozici, hlavní ale je, že doplul v pořádku.

8.7.2008 v 22:04 | Karma: 21,77 | Přečteno: 4614x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Rozhodnuto! Letím do Karibiku, lásko.

„Nesmíš to tak prožívat, ráno dlouho spinkej,“ přemlouval mě David v nedávném mailu. Jenže to nejde... Když víte, že je vaše drahá polovička uprostřed oceánu, bojuje s větrem a s vlnami a s dalšími posádkami o nejlepší umístění v jachtařském závodě Transat ag2r, nespali byste taky.

2.5.2008 v 13:54 | Karma: 25,87 | Přečteno: 7908x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Další loučení a další počítačová závislost

Zdravím vás z Francie, konkrétně z městečka Concarneau. Je tu pěkně aprílově. Včera jsem ždímala dvoje promočené boty a sušila tři bundy, dnes je to venku jen na tričko a opalovací krém. A co tu dělám? Opět vyprovázím svého milého na jeho další dobrodružnou plavbu přes Atlantik.

19.4.2008 v 12:09 | Karma: 17,49 | Přečteno: 3658x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Když se učím, nejsem schopná respektu

Každý má asi párkrát do roka období, kdy neví, kam dřív skočit. Valí se na mě školní povinnosti a nestíhám ani zásobovat svou rubriku na revue.idnes. Chtěla jsem toho tolik napsat ... Ale mám pro vás jednu pozvánku, na kterou jsem si chvilku času prostě najít musela.

9.4.2008 v 21:49 | Karma: 17,49 | Přečteno: 3486x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Obdivuhodná bojovnice Helena Houdová

V Čechách stále přetrvává pocit, že pomáhat se má jenom „našim“ dětem, cizincům ať pomohou jiní. Jenže kdyby měl takový přístup každý,...

19.3.2008 v 10:40 | Karma: 39,53 | Přečteno: 9294x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Můj autogram za 50korun

Spousta lidí něco sbírá. Já jako malá holka začala s barevnými ubrousky a postupně přešla ke všem možným cukrům....

20.2.2008 v 9:12 | Karma: 26,96 | Přečteno: 6007x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Krátké sobotní psaní….

I když studuji politologii na Západočeské univerzitě, žádné politické ambice nemám. A po včerejším a dnešním divadelním představení ve Španělském sále Pražského hradu jsem se ve svém přesvědčení utvrdila....

9.2.2008 v 15:30 | Karma: 22,42 | Přečteno: 3502x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Jak mi doktor sádroval prsa

V červnu loňského roku jsem ve svém blogu rozebírala ženská prsa. Dnes se k tomuto tématu vracím. Nebudu psát jen o svých ňadrech, zmíním také přednosti Heleny Zeťové a Lenky Šmídové.

5.1.2008 v 10:29 | Karma: 27,11 | Přečteno: 10118x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Rok 2007? Zásnuby a Počasí

  Na letošní Vánoce jsem se těšila jak malé děcko. Nejen kvůli dárečkům, ale hlavně kvůli všem těm vánočním dobrotám a pohodě u televize. .. Vyšlo to:). I když jsem se neflákala tolik, kolik jsem si plánovala, jsem s letošními svátky opravdu spokojená. Jsem vlastně spokojená s celým téměř uplynulým rokem...

29.12.2007 v 18:40 | Karma: 23,42 | Přečteno: 4474x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Provaz ve spodním prádle a podpatcích

Na stránkách www.xman.idnes.cz se začátkem tohoto týdne objevily mé celkem odvážné fotografie. I když si nemyslím, že bych byla příliš narcisticky sebevědomá, musím přiznat, že se mi opravdu líbí....

11.12.2007 v 23:01 | Karma: 27,78 | Přečteno: 9625x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články