Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když se učím, nejsem schopná respektu

Každý má asi párkrát do roka období, kdy neví, kam dřív skočit. Valí se na mě školní povinnosti a nestíhám ani zásobovat svou rubriku na revue.idnes. Chtěla jsem toho tolik napsat … Ale mám pro vás jednu pozvánku, na kterou jsem si chvilku času prostě najít musela.

Letos se totiž koná už jedenáctý ročník multikulturního PLESU AFRIKA, který by si příznivci Afrického kontinentu neměli nechat ujít. Sama jsem se zúčastnila minulého ročníku a byla jsem opravdu nadšená. Tuto akci pravidelně navštěvuje kolem tří tisíc návštěvníků.Tentokrát bude ples spojen se sbírkou SOS Keňa, jejíž výtěžek poputuje konkrétně na pomoc lidem, kteří se po prosincových volbách nachází ve velmi složité situaci v kmenovými násilnostmi zmítané Keni, kde zemřelo už přes osm set lidí a více než půl milionu bylo nuceno opustit své domovy.

Díky projektu Adopce na dálku podporují lidé z České republiky a ze Slovenska už tři tisíce dětí v této oblasti, takže i proto se povolební nepokoje v Keni blízce dotýkají spousty českých lidí, kteří se obávají o své malé kamarády a jejich rodiny a přejí si jim pomoci co nejvíce.

Tak...To bylo prostě jen ve zkratce nalákání na příjemné setkání s africkými hudebními a tanečními skupinami. Kdybyste měli chuť a byli v pátek 11.dubna v Praze, zajděte od 19hodin do Lucerny.

Mně se bohužel nepodaří ples navštívit, protože na mě doma čekají ještě tři seminární práce, jejichž termín odevzdání se nezadržitelně blíží. Takže jsem najela na přísný morální režim a kromě televizního předpovídání počasí a trénování gymnastek se zaměstnávám jen školou. A snoubencem, samozřejmě. Ten mi za týden ukrojí další cenné dny učení, protože ho jedu vyprovodit do Francie na start jeho dalšího jachtařského závodu.

Jeho nepřítomnost doma často špatně snáším, teď se mi ale kupodivu jeho odjezd docela hodí. David se do Čech vrátí až koncem května a vypadá to, že závod ag2r, kterého se zúčastní, tak trochu zachrání rozepře v našem vztahu. Blíží se mi totiž zkouškové období a přiznávám, že začínám být pěkně nepříjemná.

Klasická situace je ta, že pořád nestíhám, všichni mi všude překáží a vadí mi dokonce i to, když někdo vedle mě dýchá. Při učení prostě potřebuji naprostý klid a nejsem schopná respektovat „žití" ostatních. Proto se nejraději učím v noci. I když to mi zas někdy vadí, když slyším Davida, jak se převaluje v posteli nebo si spokojeně chrupne. Jsem fakt na zabití. Ke studijní nervozitě se ještě přidává nechutenství a střevní potíže, takže zkouškové období je pro mě dietou, kterou ale zrovna moc nepotřebuji...V tomto semestru mě díky studiu dvou fakult čeká patnáct zkoušek (z toho tři zkoušky jsou státnicové). No, jsem zvědavá, jak budu na konci zkouškového vypadat...Snad mě David po svém návratu pozná :).

Hlavně pěvně doufám, že moje děti tuhle nervozitu nezdědí. Jeden nervák doma bohatě stačí!:)

 

Autor: Lucie Váchová | středa 9.4.2008 21:49 | karma článku: 17,49 | přečteno: 3486x
  • Další články autora

Lucie Váchová

Studuji práva v Plzni. Mám se za to stydět?

Má fotka se objevila na obrazovce během nováckých televizních novin mezi „pochybnými“ studenty práv na ZČU.

25.9.2009 v 21:17 | Karma: 34,95 | Přečteno: 10380x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Svatba? Žádný přežitek. Pro mě nádherný životní krok

Máme to za sebou. Den, na který budeme stále rádi vzpomínat. Nádherná, romantická, nezapomenutelná....Taková byla naše svatba.

21.8.2009 v 21:15 | Karma: 25,99 | Přečteno: 6321x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po našich silnicích jedině offroadem

Myší, pavouků ani hadů se nebojím. Vždy jsem měla fóbii jen ze tmy a ze zlodějů. Teď se ale můj seznam o jednu položku rozrostl....

9.4.2009 v 9:53 | Karma: 17,95 | Přečteno: 3503x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Není nad povedenou lichotku

To by mi šlo...

22.2.2009 v 10:32 | Karma: 19,68 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Mami, pusť tu pani, ona asi někam pospíchá…

Fronta a zase ta fronta...

22.1.2009 v 10:16 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5490x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články