Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Krátké sobotní psaní….

I když studuji politologii na Západočeské univerzitě, žádné politické ambice nemám. A po včerejším a dnešním divadelním představení ve Španělském sále Pražského hradu jsem se ve svém přesvědčení utvrdila….

Volbu prezidenta České republiky jsem sledovala opravdu se zájmem. Předem jsme s přítelem tipovali, jak to všechno dopadne...Čekali jsme, že to nebude nic povzbudivého pro již dlouho politikům nevěřící občany, ale že to bude takové divadýlko, to nás opravdu překvapilo.

I když z mnoha důvodů preferuji tajnou volbu hlasování, byla jsem včera ráda, že zákonodárci vůbec o způsobu volby rozhodli. Po osmé hodině večer jsem už byla z celého průběhu pěkně zmatená. Po posledním hlasování - jestli se bude jednat a jestli se bude hlasovat po 21hodině - byli zmatení i moderátoři Českého rozhlasu, který se volbě prezidenta celý den věnoval a kterého jsem poslouchala.

První volba prezidenta se tedy nepodařila. Dnes už jsem musela přímý přenos ze Španělského sálu několikrát přepínat na jiné programy, protože jsem se opravdu styděla. Radši bych si ani nechtěla pamatovat tvrzení našeho příbramského starosty Josefa Řiháka, který nařkl ministra Langera za ovlivňování poslance Snítilého. To, že když zrovna procházel kolem zmíněných pánů a zaslechl něco jako - „Dobře, zařídíme" mi opravdu nepřijde jako dostačující argument k takovému obvinění. Výše uvedená věta mohla být odpovědí na cokoli.

V příštím týdnu očekávám mediální přestřelky všech představitelů našich politických stran a jsem opravdu zvědavá, co si na nás naši zákonodárci v další volbě vymyslí.

Ale pryč od politiky, je jí teď všude až moc....Chtěla bych vám ještě říci, že jsem měla tu možnost vidět film Pokání, který je právě teď v našich kinech. Byla jsem nadšená!!!! Totálně mě ten příběh pohltil! Hlavní hrdinkou je zde má oblíbená Keira Knightley, která mě už dříve dostala svou rolí ve filmu Pýcha a předsudek. Jestli jste milovníci zdařilých snímků a zajímá vás, co všechno dokáže změnit v životě několika lidí jedna lež, musíte to vidět!

Mějte hezký víkend!!

Autor: Lucie Váchová | sobota 9.2.2008 15:30 | karma článku: 22,42 | přečteno: 3502x
  • Další články autora

Lucie Váchová

Studuji práva v Plzni. Mám se za to stydět?

Má fotka se objevila na obrazovce během nováckých televizních novin mezi „pochybnými“ studenty práv na ZČU.

25.9.2009 v 21:17 | Karma: 34,95 | Přečteno: 10380x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Svatba? Žádný přežitek. Pro mě nádherný životní krok

Máme to za sebou. Den, na který budeme stále rádi vzpomínat. Nádherná, romantická, nezapomenutelná....Taková byla naše svatba.

21.8.2009 v 21:15 | Karma: 25,99 | Přečteno: 6321x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po našich silnicích jedině offroadem

Myší, pavouků ani hadů se nebojím. Vždy jsem měla fóbii jen ze tmy a ze zlodějů. Teď se ale můj seznam o jednu položku rozrostl....

9.4.2009 v 9:53 | Karma: 17,95 | Přečteno: 3503x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Není nad povedenou lichotku

To by mi šlo...

22.2.2009 v 10:32 | Karma: 19,68 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Mami, pusť tu pani, ona asi někam pospíchá…

Fronta a zase ta fronta...

22.1.2009 v 10:16 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5490x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články