Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak mi doktor sádroval prsa

V červnu loňského roku jsem ve svém blogu rozebírala ženská prsa. Dnes se k tomuto tématu vracím. Nebudu psát jen o svých ňadrech, zmíním také přednosti Heleny Zeťové a Lenky Šmídové.

Moje maličkosti ozdobené Antonínem Střížkem

Loni v září mi bylo nabídnuto zúčastnit se akce Keep A Breast, kterou zaštiťovala sportovní značka ROXY. Jednalo se o charitativní projekt, který chtěl získat finance na boj proti rakovině prsu. Koncept byl takový, že oslovené známé osobnosti svolily k vytvoření sádrových odlitků svých hrudníků, které byly následně vyzdobeny známými umělci. Vše se povedlo. Do projektu se připojilo několik opravdu zvučných jmen - např.Sára Saudková a Jan Saudek, Adolf Zika, Vladimír Franz, Barbora Nesvadbová, Dara Rolins, již výše zmíněné a další. Odlitky byly začátkem prosince vydraženy a jaká je celkově získaná částka? Necelý milion!!!!

Na účast v projektu jsem kývla bez váhání. Realizace byla opravdu zajímavá...Přijela jsem na kliniku a šlo se na věc. V ordinaci na mě čekal ohromný fešák, ze kterého se vyklubal chirurg Tomáš Šebek. To on mi měl moje lentilky zasádrovat! No parádně jsem se styděla....Tomáš sádroval hrudníky všech jedenácti žen, které projekt podpořily. Nejeden muž mu to jistě záviděl. Pro něj to ale nebyla zas taková rozkoš, jak byste si mysleli. Sám se mi svěřil, že z toho měl hrůzu, protože jím vytvořené odlitky směřovaly přímo do rukou těch nejlepších českých umělců, tak se musel soustředit jen na práci a na nějaké okukování našich předností neměl ani pomyšlení...

Tomáš ve své praxi sádruje maximálně nohy a ruce. Zasádrovat hrudník se nejdříve učil doma na své ženě. A že to prý byla pěkná řada pokusů, než konečný výtvor vypadal nějak k světu. Procedura probíhala tak, že nám Tomáš přikládal k tělu namočené obvazy (popisuji to hodně laicky, odborníci prominou), které po zaschnutí ztvrdnou. Ještě mokrou sádru na našem těle prsty tvaroval tak, aby odlitek přesně kopíroval naše tvary. Pak se čekalo, až sádra zaschne a přišla nejnepříjemnější část - sundavání. Já tenhle finální úkon přežila celkem bez újmy, hůř na tom ale byla Helena Zeťová nebo Lenka Šmídová. Obě dvě totiž společně se sundaváním odlitku prodělaly depilaci chloupků z prsou a zad. ... (nemyslím tím, že by měly prsa i záda extrémně chlupaté, holky si ale bohužel před aplikací sádry málo natřely své tělo olejíčkem, který měl sundavání odlitku usnadnit).

Tímto způsobem se dostalo všech jedenáct odlitků na svět. Po jejich zkrášlení vybranými umělci putovaly odlitky na výstavu po obchodních centrech v České republice. Častokrát jsem dostala sms zprávy typu: „Jsem na nákupech v Tescu a co nevidím? Ty takhle veřejně ukazuješ svoje prsa? Jsem netušil, že je máš fakt takhle malý!" No jo, pan doktor mi zakázal vzít si na sebe pod tu sádru podprsenku - moje prsa by tak byly na odlitku o číslo větší...Teď jsem prostě ledabyle prozradila svoje velké tajemství :). (vtip:))

Když si zpětně promítnu všechny odlitky, musím uznat, že nejkrásnější prsa má jednoznačně Helena Zeťová. Prsa Dary Rolins nezmiňuji - silikony do soutěže neřadím. Dále se v mé anketě umístila ňadra DJ Ládidy. Nevím, jestli vám jméno téhle kočky něco říká, ale je fakt k sežrání. A nejvíc sympatický mi byl odlitek jachtařky Lenky Šmídové - tvarově jsme si hodně podobné :). Pokud si chcete udělat vlastní anketu, můžete kouknout na www.keep-a-breast.cz.

Zájem veřejnosti byl veliký. Jsem ráda, že se tímto dostala problematika rakoviny ženského prsu lidem více do podvědomí. A pevně doufám, že vybraný milion zachrání život několika ženám.....

 

 

Autor: Lucie Váchová | sobota 5.1.2008 10:29 | karma článku: 27,11 | přečteno: 10118x
  • Další články autora

Lucie Váchová

Studuji práva v Plzni. Mám se za to stydět?

Má fotka se objevila na obrazovce během nováckých televizních novin mezi „pochybnými“ studenty práv na ZČU.

25.9.2009 v 21:17 | Karma: 34,95 | Přečteno: 10380x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Svatba? Žádný přežitek. Pro mě nádherný životní krok

Máme to za sebou. Den, na který budeme stále rádi vzpomínat. Nádherná, romantická, nezapomenutelná....Taková byla naše svatba.

21.8.2009 v 21:15 | Karma: 25,99 | Přečteno: 6321x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po našich silnicích jedině offroadem

Myší, pavouků ani hadů se nebojím. Vždy jsem měla fóbii jen ze tmy a ze zlodějů. Teď se ale můj seznam o jednu položku rozrostl....

9.4.2009 v 9:53 | Karma: 17,95 | Přečteno: 3503x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Není nad povedenou lichotku

To by mi šlo...

22.2.2009 v 10:32 | Karma: 19,68 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Mami, pusť tu pani, ona asi někam pospíchá…

Fronta a zase ta fronta...

22.1.2009 v 10:16 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5490x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

VIDEO: Londýnem běhali splašení koně. Zkrvavení vráželi do aut, pět lidí zranili

24. dubna 2024  13:32,  aktualizováno  20:16

Centrem Londýna pobíhalo ve středu pět splašených koní královské kavalerie. Způsobili velký chaos v...

VIDEO: Slovenský pravičák vypustil nad hlavou europoslancům holubici míru

24. dubna 2024  20:09

Krajně pravicový slovenský europoslanec Miroslav Radačovský překvapil přítomné na jednání...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články