Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Rok 2007? Zásnuby a Počasí

  Na letošní Vánoce jsem se těšila jak malé děcko. Nejen kvůli dárečkům, ale hlavně kvůli všem těm vánočním dobrotám a pohodě u televize. .. Vyšlo to:). I když jsem se neflákala tolik, kolik jsem si plánovala, jsem s letošními svátky opravdu spokojená. Jsem vlastně spokojená s celým téměř uplynulým rokem…

Spousta lidí si na rok 2007 stěžuje, já jsem jím ale nadšená.  Splnilo se mi tolik věcí.....Hlavně dvě zásadní - přítel mě požádal o ruku a vrátila jsem se na obrazovky coby televizní rosnička.

Zásnuby

Zásnuby byly tak romantické....Jak už jsem ve svých předchozích článcích informovala, můj přítel David se zúčastnil  sólového jachtařského závodu Minitransat s trasou z Francie do Brazílie. Koncem října jsem v brazilském Salvadoru netrpělivě vyhlížela jeho malou „kocábku" a dočkala se. Cesta mu trvala přes 26 dní a dojel na famózním třetím místě. Když jsem ho v cíli objímala, ještě jsem netušila, že s sebou na lodi převezl přes oceán také zásnubní prstýnek. Původně  mi ho prý chtěl nasadit přímo po přistání na pevninu, zkušenější kamarádi mu to ale vymluvili - „Po tolika dnech bez sprchy budeš smrdět, budeš zarostlej, zasolenej, napuchlej....Takového tě Lucka chtít nebude,"varovali ho.  Mně by to bylo úúúplně jedno! Byla jsem ráda, že žije, že je v pořádku. David si tedy počkal na romantický večer na pláži... No co vám budu povídat. Bylo to prostě krásný...Ale kdy bude samotná svatba? To si zatím ani netroufám hádat. David mi jemně naznačil, že už začíná pomalu plánovat další dobrodružný závod. Jestli se rozhodne pro plavbu kolem světa, svatba do roka a do dne tedy rozhodně nebude...Nechám se překvapit.

Počasí

Tedy moderování počasí - má oblíbená práce, ke které jsem přičichla před pár lety na TV Nova a ke které jsem se vrátila letos v listopadu. Tentokrát mě ale angažovala TV Prima.

 Jsem samozřejmě jen zprostředkovatelem informací od odborníků- meteorologů k televizním divákům. Ze mě odborník nikdy nebude, rozumím jen klasickým věcem. Tento trend - angažovat do rolí rosniček lidi, kteří nejsou meteorology, rozhodně nepomlouvám. Ale  je mi jasné, že je to komerčním televizím často vyčítáno.... Jsem spokojená, když vím, že za mnou stojí tým profesionálů, kteří mi se vším poradí a stojí za správností informací, které divákům předávám.

Díky této práci jsem se už několikrát opravdu zasmála - volali mi třeba kamarádi a ptali se, jestli bude v lednu a v únoru na horách sníh. Ráda bych jim poradila, ale předpověď počasí není stoprocentní ani na druhý den, natož na období delší než jeden týden. To všechno jsou jen dohady a statistické předpoklady...

Milý vzkaz

Vím, že není člověk ten, co by se zalíbil lidem všem, ráda bych ale okomentovala jeden vzkaz, který jsem před pár dny dostala od jedné divačky:  „Slečno Váchová, zmizte z obrazovky. Nemůžu se na vás dívat, neumíte mluvit a děsně koktáte!" Nespokojená osoba se pod tento vzkaz samozřejmě nepodepsala...Mno...Tak milá paní nebo pane. Mluvit umím už od dětství.  Připouštím, že má artikulace není precizní. Mám hodně co dohánět. Některá slova zkracuji a některé hlásky nevyslovuji tak jak se patří. Pracuji na sobě, snad bude brzy všechno tak jak má. Ale proti tomu koktání mám přeci jen výhrady, tedy co se moderování předpovědi počasí týče. Víte, tyto předpovědi jsou předtáčené. Nejedná se o živý vstup, ve kterém se moderátoři sem tam „přebreptnou" nebo se zamotají do vlastních slov. Já když něco pokazím, tak si trochu zanadávám  a natáčí se znovu. Předpověď  klidně mohu opakovat dvacetkrát, dokud se to nepovede správně. Neexistuje  tedy možnost, že by se ve vysílané předpovědi objevila nějaká chyba....

Počasí se předtáčí z toho důvodu, že naši technici potřebují čas na spojení dvou věcí - grafiky a samotného moderování. Natáčení totiž probíhá v místnosti, kde je před vámi kamera, za vámi šedé plátno a vedle vás malé pomocné obrazovky s grafikou.  Má povinnost končí bezchybným namluvením textu a správným pohybováním se a máchání rukou v prostoru, kde vy uvidíte po práci techniků Evropský kontinent  a následně Českou republiku.

Jo jo, rok 2007 měl stovky dalších pro mě nezapomenutelných událostí....Pokud je někdo z vás naopak tímto rokem zklamaný, ze srdce vám přeji, aby vám ten rok následující vše vynahradil. A hlavně - (i když je to klišé, nemohu si to odpustit) - přeji vám všem pevné zdraví!!!!

Autor: Lucie Váchová | sobota 29.12.2007 18:40 | karma článku: 23,42 | přečteno: 4474x
  • Další články autora

Lucie Váchová

Studuji práva v Plzni. Mám se za to stydět?

Má fotka se objevila na obrazovce během nováckých televizních novin mezi „pochybnými“ studenty práv na ZČU.

25.9.2009 v 21:17 | Karma: 34,95 | Přečteno: 10380x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Svatba? Žádný přežitek. Pro mě nádherný životní krok

Máme to za sebou. Den, na který budeme stále rádi vzpomínat. Nádherná, romantická, nezapomenutelná....Taková byla naše svatba.

21.8.2009 v 21:15 | Karma: 25,99 | Přečteno: 6321x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po našich silnicích jedině offroadem

Myší, pavouků ani hadů se nebojím. Vždy jsem měla fóbii jen ze tmy a ze zlodějů. Teď se ale můj seznam o jednu položku rozrostl....

9.4.2009 v 9:53 | Karma: 17,95 | Přečteno: 3503x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Není nad povedenou lichotku

To by mi šlo...

22.2.2009 v 10:32 | Karma: 19,68 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Mami, pusť tu pani, ona asi někam pospíchá…

Fronta a zase ta fronta...

22.1.2009 v 10:16 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5490x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články