Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Studuji práva v Plzni. Mám se za to stydět?

Má fotka se objevila na obrazovce během nováckých televizních novin mezi „pochybnými“ studenty práv na ZČU.

 

Dělaj si ze mě srandu? Prozraďte mi jméno člověka, který za tím stojí, ať vím, komu nasypat napínáčky na židli. Nesnáším škatulkování. Mám naprosto čisté svědomí. Kde to jsme?

Tady už ale nejde jen o mě, mě podobným způsobem uráží různí lidé často (bohužel jsem k tomu s nálepkou Miss a modelky předurčena).. Teď jde i o další studenty plzeňských práv, kteří by v současné době nejraději strčili hlavu do písku studem. Díky velkému zájmu médií a informacím, které do světa chrlí, nás veřejnost automaticky zařadila mezi studenty „druhé kategorie" (Pepo musela jsem použít tvé trefné označení, lépe bych to nepopsala).

Celou kauzu asi netřeba podrobně popisovat. Na fakultě to pekelně vře. A samozřejmě hlavně my, studenti, na tom jsme a budeme biti.

Vedení fakulty nám má být přeci příkladem. Všichni na nás neustále dělají „ty ty ty" a za případné plagiátorství  slibují vyloučení ze studia. A teď se provalí tohle. No fuj, velebnosti. A varianta, že se jednalo o úmyslně nastraženou práci, která měla lapit rozvračeče a  „práskače" interních záležitostí fakulty... No co je horší?

Co nám teď pomůže, abychom nemuseli slýchat posměšné poznámky na diplom získaný na této fakultě? Tedy, jestli vůbec dostudujeme....V nejčernějším scénáři je i možnost, že práva přijdou o akreditaci magisterského studia...

Co vrátí fakultě ztracenou prestiž? Výměna vedení? Zpětné prověření studia některých jedinců - pokud taková pravomoc vůbec existuje?

Je mi z toho úzko a s napětím očekávám, jakým směrem se bude celá kauza vyvíjet.

----------------------------------------------------------------------------------

Aktualizace: 24.1.2010

Po téměř čtyřech měsících od kauzy, na základě které je tento blog psán, jsou mé pocity naprosto odlišné. Už mi z toho není úzko. Možná jen trochu převládá vztek na mediálně vykonstruované lživé zprávy, které naší fakultu poškodily víc, než si zasloužila.

Ráda bych jen dodala, že v rámci fakulty došlo k několika změnám, které u mě podpořily důvěru v tuto instituci a rozhodně se NEBUDU stydět za to, že jsem tuto fakultu absolvovala. Naopak. Držím jí palce.

Autor: Lucie Váchová | pátek 25.9.2009 21:17 | karma článku: 34,95 | přečteno: 10380x
  • Další články autora

Lucie Váchová

Svatba? Žádný přežitek. Pro mě nádherný životní krok

Máme to za sebou. Den, na který budeme stále rádi vzpomínat. Nádherná, romantická, nezapomenutelná....Taková byla naše svatba.

21.8.2009 v 21:15 | Karma: 25,99 | Přečteno: 6321x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po našich silnicích jedině offroadem

Myší, pavouků ani hadů se nebojím. Vždy jsem měla fóbii jen ze tmy a ze zlodějů. Teď se ale můj seznam o jednu položku rozrostl....

9.4.2009 v 9:53 | Karma: 17,95 | Přečteno: 3503x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Není nad povedenou lichotku

To by mi šlo...

22.2.2009 v 10:32 | Karma: 19,68 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Mami, pusť tu pani, ona asi někam pospíchá…

Fronta a zase ta fronta...

22.1.2009 v 10:16 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5490x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Jistou nemáš nikdy holku žádnou…

Snad jsem si jí měl všímat víc, dotýkat se jejích přání zlehka....teď už vím a všem můžu říct, láska je věc neskutečně křehká, to vím....

2.12.2008 v 8:09 | Karma: 22,30 | Přečteno: 5148x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejsem nominována na eurokomisaře, řekla v debatě pro studenty Nerudová

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  9:52

Přímý přenos Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která je...

Tohle je nenávist, řekl o protestech za Gazu Trump. Kampus stále nevyklidili

26. dubna 2024  9:29

Kolumbijská univerzita v New Yorku odložila ultimátum, podle něhož měli protestující propalestinští...

Byl na vozíku, po výměně kyčlí běhá, trénuje na maraton. Pomáhá mu konopí

26. dubna 2024  8:58

Jakub Kryšpín pracoval, dálkově studoval vysokou školu, měl plány do budoucna. Ty ale v roce 2006...

Z mrazu konečně do tepla. Už dnes bude 17 stupňů, o víkendu i přes 20

26. dubna 2024  8:21

Chlad a mráz zřejmě končí. Meteorologové avizují už na pátek teploty přes patnáct stupňů, o víkendu...

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články