Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

No holka, snad se ti vrátí…..

Tak tuhle větu slýchám v posledních dnech od spousty lidí. Čím více se blíží den D, tím více mě při ní nepříjemně šimrá v břiše.Den D nastane 16.září, kdy můj přítel nasedne do 6,5 metrů dlouhé plachetnice a vyrazí od francouzské pevnosti Boyard přes Atlantik směrem k Brazílii. Čeká ho necelý měsíc plavby v extrémních podmínkách, které už v minulých letech na stejné trase nepřežilo sedm jachtařů. Závod Minitransat je výzvou pro každého osamělého mořeplavce a můj David se nechal zlákat.

   

Není to žádná sranda. David pojede na lodi úplně sám, bude spát jen pár hodin denně ve dvacetiminutových intervalech, bude jíst jen jídlo z pytlíku a loď bude každou chvíli lítat v několikametrových vlnách....Jsem si jistá, že já bych v těchto podmínkách zvracela každou minutu a po prvním dni skočila dobrovolně přes palubu. David mi sice slibuje, že pojede opatrně, ale znáte chlapy...Jakmile jde o závod, můžou se přetrhnout, takže jsem si jistá, že pojede na hraně.

Člověk na to prostě musí mít povahu. Nebo jak říkám já - musí být dost velký blázen. A můj David blázen opravdu je. Ne však duševně, to mám otestované :) . Je blázen do jachtingu. Jeho vášni ale rozumím. Také vím, co to je pro něco se nadchnout a jít si za svými sny. Jeho sen je sice dost složitý, může se díky malé chybě či nepřízni počasí sesypat jako domeček z karet, ale já mu věřím. Věřím, že koncem října nebudu v Brazílii netrpělivě přešlapovat zbytečně a v cíli políbím prvního Čecha, který tento závod zdolal. A bude se slavit. Hodně slavit!

Do té doby mě ale čeká několik bezesných nocí a nos přilepený na počítačovém monitoru. Sledování jeho pozice na internetu je totiž jediná možnost, jak mít přehled o tom, jestli je vše v pořádku. Tak moc si přeji, aby bylo...

Autor: Lucie Váchová | neděle 2.9.2007 21:27 | karma článku: 20,26 | přečteno: 3520x
  • Další články autora

Lucie Váchová

Studuji práva v Plzni. Mám se za to stydět?

Má fotka se objevila na obrazovce během nováckých televizních novin mezi „pochybnými“ studenty práv na ZČU.

25.9.2009 v 21:17 | Karma: 34,95 | Přečteno: 10380x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Svatba? Žádný přežitek. Pro mě nádherný životní krok

Máme to za sebou. Den, na který budeme stále rádi vzpomínat. Nádherná, romantická, nezapomenutelná....Taková byla naše svatba.

21.8.2009 v 21:15 | Karma: 25,99 | Přečteno: 6321x | Diskuse| Osobní

Lucie Váchová

Po našich silnicích jedině offroadem

Myší, pavouků ani hadů se nebojím. Vždy jsem měla fóbii jen ze tmy a ze zlodějů. Teď se ale můj seznam o jednu položku rozrostl....

9.4.2009 v 9:53 | Karma: 17,95 | Přečteno: 3503x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Není nad povedenou lichotku

To by mi šlo...

22.2.2009 v 10:32 | Karma: 19,68 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Lucie Váchová

Mami, pusť tu pani, ona asi někam pospíchá…

Fronta a zase ta fronta...

22.1.2009 v 10:16 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5490x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

OBRAZEM: Při stavbě metra prorazili sklep. Radost měli i archeologové

27. dubna 2024  19:06

9. května uplyne padesát let od zahájení provozu pražského metra. Na spuštění nevzpomínají jen...

Situace na frontě se zhoršuje, řekl šéf ukrajinské armády. Rusko postoupilo

27. dubna 2024  17:50

Sledujeme online Operační i strategická situace ukrajinských vojsk na frontě se má sklon zhoršovat. Velitel...

Sokoly povede dosavadní místostarosta Martin Chlumský, rozhodl výbor

27. dubna 2024  17:35

Do čela České obce sokolské (ČOS) zvolil výbor Sokola podle očekávání dosavadního prvního...

Triumf českých středoškoláků. Zvítězili v soutěži NASA s návrhem dálkové opravy družic

27. dubna 2024  17:21

Pětice českých středoškoláků uspěla ve finále prestižní mezinárodní soutěže Conrad Challenge v...

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6715x
Rosnička TV Prima, studentka práv a politologie, Miss ČR 2003

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články